آموزش رزین اپوکسی رایگان بصورت صفر تا صد / ساخت سینی رزینی

kimiadmin1376
14 اردیبهشت, 1403
بدون دیدگاه
8 دقیقه زمان مطالعه
آموزش رایگان رزین اپوکسی کیمیاگران

رزین اپوکسی چیست؟

رزین ها مواد آلی هستند که به دو حالت طبیعی و مصنوعی ساخته میشوند ،رزین های طبیعی توسط طبیعت ساخته میشوند مثلا صمغ درخت کاج و یا کتیرا و کهربا و رزین های مصنوعی هم تنوع بسیار زیادی دارند مانند انواع چسب ها و رنگها که بر پایه رزین هستند و توسط کارخانجات مختلف ساخته میشوند و امروزه مصارف بسیار گسترده ای در صنایع مختلف و هنر دارند .

از اونجایی که در وبسایت کیمیاگران تخصصی در حوزه هنرهای مدرن مخصوصا رزین ، آموزش و فروش آن فعالیت داریم ترجیح میدهیم که ادامه ی مقاله را به تشریح و توضیح رزین هنری بپردازیم.

رزین اپوکسی کیمیاگران

رزین هنری چیست؟رزین هنری دو نوع هست

  1. یک:رزین اپوکسی
    دو:رزین یو وی

 

رزین اپوکسی اصلی ترین رزین در مصارف هنری میباشد که از نظر قیمت و دسترسی بسیار بهتر از رزین یو وی هست

رزین اپوکسی چیست؟

رزین اپوکسی یک ماده ی شیمیایی شفاف و دو جزئی میباشد که مصارف بسیار گسترده ای دارد از جمله ساخت انواع میزها،اکسسوری،ساعت،ظروف و زیورآلات و به دلیل سهولت مصرف و زیبایی و قابلیت ترکیب با انواع رنگها،طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

اجزای رزین اپوکسی دو جزء هستند

  • جزء اول:رزین
  • جزء دوم:هاردنر(سخت کننده ی رزین)
  • که این دو جزء بدون هم قابل استفاده نیستند و عملا جدا جدا هیچگونه ارزشی ندارند و برای ترکیب این دو جزء حتما باید از ترازو استفاده کرد .

ساعت رزین اپوکسی کیمیاگران

انواع رزین اپوکسی:

در نسبت های دو به یک و یک به یک در بازار موجود میباشند که رزین دو به یک رایج تر هست و رزین یک به یک در دو نوع منعطف و سفت به ما خروجی میدهد.

انواع رزین اپوکسی در غلظت های مختلف (غلیظ_نیمه غلیظ_نیمه رقیق_رقیق)موجود هستند
که نیمه غلیظ در واقع همان نیمه رقیق هست و تفاوت ندارند و هر یک از این غلظت ها در تکنیک های مختلف کاربرد دارند مثلا از رزین رقیق برای ساخت زیورآلات در قالب های سیلیکونی و فلزی استفاده میشود و از رزین نیمه غلیظ بیشتر بر روی سطوحی مانند ام دی اف خام استفاده میکنیم.

با رزین چه چیز هایی میتوان ساخت؟

    • انواع میز و ساعت
    • انواع زیورآلات
    • انواع ظروف و هفتسین
    • انواع تابلوهای مدرن
    • انواع زیورآلات و اکسسوری
    • دریای رزینی و …

 

تابلو های دکوری رزینی

تابلو ساخته شده با رزین اپوکسی

اگر علاقمند به یادگیری تخصصی هنر رزین هستین
کاملترین دوره آموزش رزین آبستره ایران(لذت رزین کیمیاگران)
یک دوره آموزش مجازی رزین هست که شما از صفر تا صد ساخت انواع ظروف-ساعتهای رزین-هفتسین-زیورآلات و اکسسوری های رزینی-تابلو های مدرن و …رو در بیش از ۱۰۰ ویدئوی آموزشی یاد خواهید گرفت

این دوره در کانال خصوصی تلگرام ارائه میشود و پشتیبانی بدون محدودیت تاریخی به همراه آپدیت رایگان دارد و تعداد زیادی هنرجو از سراسر دنیا در این دوره شرکت کرده اند ،برای دیدن سرفصل های این دوره و قیمت به روز ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید

زیورالات رزینی

چطور میشود بند کلیدی رزینی ساخت ؟

برای این ساخت بند کلیدی رزینی شما نیاز به رزین اپوکسی نیم غلیط و قالب حروف انگلسی  و رنگ های پودری صدفی یا فلورسنت دارید حتی میتوانید از گل خشک استفاده کمنید تمامی وسایل هنر رزین اپوکسی را میتوانید از فروشگاه کیمیاگران خریداری کنید.

شما حتی میتوانید رزین را با چوب ترکیب کنید که آموزشش را بزودی در برای شما میزاریم و شما مشتوانید با آن یک میز خیلی حرفه ای بسازید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.